Hogyan kerüld el a romboló konfliktuskezelést 6 pontban?
Hogyan érd el, hogy győztesen kerüljetek ki mindketten? Azt az elején mindjárt le is szögezhetjük, hogy konfliktusaink mindig voltak és mindig is lesznek. Nem egy veszekedésmentes kapcsolat az ideális kapcsolat, bármennyire is vonzónak tűnhet első blikkre, mert akkor éppen az az intimitás hiányzik, ami az egyik alapja egy beteljesült, érett párkapcsolatnak. Tekintsünk úgy a konfliktusainkra, mint egy reklamáló ügyfélre, akit nagyon szeretnek a az igazán sikeresen működő cégek. Na, de hogy is kapcsolódik ez ide? A sikeres vállalatok azért kedvelik a reklamáló ügyfeleket, mert ez egy nagyon fontos dolgot jelez nekik. Történetesen azt, hogy az ügyfelet érdekli annyira a termék, a szolgáltatás, hogy képes érte írni, telefonálni. Ez a látszólagos paradoxon azt mutatja, hogy az ügyfél szeretné az adott terméket, szolgáltatást, csak kissé jobb feltételekkel, jobb minőségben...stb Vagyis tesz érte, neki fontos, hogy jobb legyen amiért ő pénzt adott vagy ...